Miércoles - 21 Octubre 2020

DIA D'EXALUMNES DEL COL·LEGI SANTA MARIA

DIA D’EXALUMNES DEL COL·LEGI  SANTA MARIA

Informació general dia d’exalumnes.
El proper dissabte 10 de juny celebrarem el dia d’exalumnes del col·legi Santa Maria. Per a retrobar-nos i gaudir d’aquest dia de matí tindrem un torneig de futbol que acabarà amb un esmorzar de germanor al pati del col·legi.
De vesprada, de 18:00 a 19:00 el centre estarà obert per a que aquells exalumnes que vulguen, el visiten i coneguen els canvis i projectes que s’estan duent a terme durant els últims anys. Més tard, a les 20:00 a l’església de Santa Maria celebrarem la missa d’exalumnes.
Per últim, a les 22:00 al pati del col·legi tindrà lloc el sopar d’exalumnes fins a les 00:00. Per a acudir al sopar s’ha de realitzar un ingrés de 20€ al compte del col·legi i indicar en el concepte: SOPAR EXALUMNES + EL NOM I LA DATA DE NAIXEMENT.
Més informació a les xarxes socials del Col·legi Santa Maria (facebook, instagram i twitter) i al correu exalumnessantamaria@gmail.com.
Vos esperem!

Torneig de futbol dia d’exalumnes:
Per a participar del torneig de futbol d’exalumnes del col·legi Santa Maria, cada quinta haurà d’inscriure el seu equip al correu exalumnessantamaria@gmail.com.
En el correu d’inscripció haurà de constar el número de participants (mínim 7 o 8) i el nom de cada un/a d’ells/es, un nom per a l’equip i l’any de naixement dels exalumnes que l’integren.
Per a participar cal tindre en compte:
-          El torneig es realitzarà al pati del col·legi Santa Maria i és un esdeveniment per a retrobar-nos i gaudir de l’esport junts, no es tracta d’una competició
-          Si en alguna quinta no hi ha prou participants, en casos execpcionals es poden juntar membres de diverses promocions.
-          El torneig està previst per al dissabte 10 de matí, però si hi ha molts equips participants s’estudiarà la possibilitat de començar-lo divendres 9 de vesprada.
-          En finalitzar el torneig dissabte de matí hi haurà un esmorzar de germanor en el pati.
-          La data límit per a inscriure’s és el dijous 1 de juny. A partir d’eixe dia, per motius d’organització no s’admetrà cap equip més.

Sopar dia d’exalumnes:
El sopar d’exalumnes es celebrarà el proper dissabte 10 de juny a les 22:00 al pati del col·legi Santa Maria. Per a inscriure’s serà necessari realitzar un ingrés de 20€ al compte del col·legi (...) fins al dijous 1 de juny.  A partir d’eixe dia, per motius d’organització no s’admetrà cap inscripció més.
Quan es realitze l’ingrés, en el concepte s’haurà de posar SOPAR EXALUMNES + EL NOM I L’ANY DE NAIXEMENT DE LA PERSONA que vaja al sopar.
El sopar finalitzarà aproximadament a les 00:00.
El menú del sopar es pot consultar a la imatge adjunta o ales xarxes socials del col·legi (facebook, twitter i instagram).
Si necessiteu més informació o resoldre qualsevol dubte podeu consultar al correu exalumnessantamaria@gmail.com. En cas d’al·lèrgia o intolerància a algun tipus d’aliment cal indicar-ho al mateix correu.

De matí
1-      Apuntar –se per quintes a exalumnessantamaria@gmail.com
2-      Els equips poden ser mixtes. Posar nom a l’equip. Mínim 7/ 8 participants
3-      Objectiu: retrobar-nos i pasar-ho bé. No competir
4-      Dia del torneig Dv. 9 Dt. 10
5-      En acabar dissabte – sopar de germanor al pati del centro

Dissabte 10 de vesprada:
-          18:00- 19:00 Visita per les instal·lacions del centre.
-          20:00 en santa Maria Missa d’exalumnes

Sopar