Miércoles - 21 Octubre 2020

INFORMACIÓ DIA DEL CENTRE.

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos de en que consistirà el canvi realitzat aquest any, en referència al Dia del Centre i Setmana cultural.

Escoltant sempre les vostres opinions i tenint en compte el millor per als nostres alumnes, aquest any hem decidir traslladar la setmana cultural i Festival a Juny, deixant el Dia del nostre Centre per a Maig (mes dedicat a la nostra Verge Maria) per a poder trobar-la a l'altar major i oferir-li tot el que fem com escola.
Dia del Centre: 27 de Maig:
Matí:
9:00 - Començarem el matí amb l'Eucaristia, on es reunirem tota la nostra Comunitat educativa (des d'infantil fins a secundària, mestres i pares ) per a oferir-li a la nostra Verge ( Santa Maria) el millor de nosaltres.
11:00- Tallers preparats pels xiquets/es de secundària: dinàmica pirata.
Aquest any, hem volgut donar un poc de protagonisme als xiquets de secundària, i que siguen ells els que conduisquen els tallers d’infantil- primària. Per a això anem a preparar conjuntament mestres i alumnes de secundària una dinàmica pirata. Aquesta consisteix en realitzar una sèrie de proves ( maquillatge, realització de vestuari pirata, espasa pirata...), per aconseguir una peça del mapa del tresor. Finalment quan tingam totes les peces, podrem trobar el tresor i repartir a cada classe la seua recompensa.
12:30- Només per a secundària: Acabarem el seu dia realitzant jocs al pati .
Vesprada:
Infantil: Teatre del "Monstre de Colors". Representació per part dels alumnes de 5 anys a la resta de companys d'infantil i als pares/mares que vulguen gaudir d'aquesta representació.
Primària: Tallers de cuina " cole chef".
Realització per part dels alumnes de primària d'una recepta o plat diferent. La intenció és que puguen gaudir d'una vesprada en conjunt, intentant fer una recepta original, sana i saborosa.
Entre tots els alumnes d'una classe han d'elaborar un plat, el qual es presentarà al jutjat.
El jutjat valorarà originalitat, presentació del plat i sobretot, que es puga menjar.
 S'obriran les portes del cole cap a les 16:30 per a que pugau vore tots els nostres plats i el vot del jurat.
Sopar: Aquest mateix dia, no podríem acabar d'altra manera, tots junt amb la festa organitzada per l'AMPA, on titular, famílies, alumnes i mestres, finalitzem amb el sopar de germanor.