Sábado - 16 Febrero 2019

Miércoles, 5 Septiembre, 2018

Lunes, 3 Septiembre, 2018

Estimades famílies,

El nou curs ja està ahí i només volíem recordar-vos que el proper dimarts 4 de setembre a les 18h tindrà lloc la reunió grupal d'alumnes de nova incorporació a l'aula de 3 anys.

Us convidem a assistir per la importància dels temes a tractar com la incorporació progressiva, reunions individuals o metodologies. La reunió tindrà lloc en la "sala d'usos multiples" a l'última planta.

Martes, 10 Julio, 2018

A continuació us adjuntem tota la informació detallada dels llibres de text de cadascú dels cursos per al proper any escolar 2018-2019:

INFANTIL

Martes, 8 Mayo, 2018

Tota la informació de la nostra Escola d'Estiu: dates, activitats, pagaments, opcions de matrícula, edats... A continuació!

Viernes, 23 Marzo, 2018

Tens intenció de portar als teus fills al nostre Centre? Coneixes a algú que tinga interés en formar part de la nostra família? Doncs, el primer pas és coneixer-nos i visitar les nostres instal·lacions!

Crida'ns al telèfon 96 238 03 91 , escriu-nos un correu a info@colegio-santamaria.es o ompli aquest qüestionari.

T'esperem per a qualsevol de les nostres etapes!

Miércoles, 24 Enero, 2018

Ja coneixes "Simba, el nuevo rey? Representació, música en directe i molta diversió en aquesta obra en la que intervenen alumnes, ex-alumnes, pares, mares, professors i professores del Centre.

Entrades ja a la venda en la secretaria.

No t'ho pots perdre!

Jueves, 7 Septiembre, 2017

Estimades famílies,

A continuació vos informem dels horaris d'entrada per al proper dilluns dia 11 de setembre, primer dia de classe.

EDUCACIÓ INFANTIL

- 3 anys. Entrada prgressiva segons reunió inicial.

- 4 i 5 anys. Entrada a les 9h fins les 13h.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

- Tots els cursos. Entrada a les 9h fins les 13h.

Martes, 5 Septiembre, 2017

Estimades famílies,

Us informem de que el proper dilluns 11 de setembre en horari de 16h a 18h, repartirem els lots de llibres a les famílies que no van poder arreplegar-los en el mes de juliol.

Preguem s'ajusten a l'horari establert.

Gràcies.

Lunes, 4 Septiembre, 2017

Estimades famílies,

Us recordem que hui dilluns 4 de setembre es durà a terme la reunió inicial per a les mares i pares d'alumnes d'Infantil de 3 anys de nova incorporació.

La reunió tindrà lloc a l'última planta "usos múltiples" i donarà començ a les 16h.

Degut a la importància dels punts us preguem l'assistència.

L'Equip Docent.