Domingo - 16 Junio 2019

Colegio Santa Maria

Jueves, 21 Marzo, 2019

DISSABTE, 6 D'ABRIL A LES 11 HORES

En el nostre col•le, des dels 3 anys comencem a construïr un món millor. I és que els somnis dels nostres alumnes són els nostres i treballem de valent per tal d'aconseguir fer-los realitat.

Miércoles, 20 Marzo, 2019

¡HOLA! ¿AÚN NO NOS SIGUES? ANÍMATE, DALE AL CLICK Y ESTARÁS A LA ÚLTIMA EN LAS NOTICIAS DE NUESTRO COLEGIO

Miércoles, 20 Marzo, 2019

Gracias por creer en mí, en lo que sueño y en lo que hago. ¡Feliz Día del Padre!

Miércoles, 5 Septiembre, 2018

Lunes, 3 Septiembre, 2018

Estimades famílies,

El nou curs ja està ahí i només volíem recordar-vos que el proper dimarts 4 de setembre a les 18h tindrà lloc la reunió grupal d'alumnes de nova incorporació a l'aula de 3 anys.

Us convidem a assistir per la importància dels temes a tractar com la incorporació progressiva, reunions individuals o metodologies. La reunió tindrà lloc en la "sala d'usos multiples" a l'última planta.

Martes, 10 Julio, 2018

A continuació us adjuntem tota la informació detallada dels llibres de text de cadascú dels cursos per al proper any escolar 2018-2019:

INFANTIL

Martes, 8 Mayo, 2018

Tota la informació de la nostra Escola d'Estiu: dates, activitats, pagaments, opcions de matrícula, edats... A continuació!